Uvítací melodie

Uvítací melodie je skladba nebo hláška, kterou uslyší volající, než přijmete hovor. Vyberte si melodii, originální zvuk nebo filmovou hlášku podle svého vkusu a pobavte sebe i své přátele! Různé uvítací melodie můžete přiřadit podle vlastní fantazie různým osobám ve svém adresáři či skupinám volajících. Můžete si vybrat jen některé dny v týdnu, nebo si zvolit jinou melodii pro každou denní dobu.

 

Co jsou to Uvítací melodie?

Uvítací melodie fungují podobným způsobem jako vyzváněcí melodie - s malým rozdílem: slyší je pouze ten, kdo se vám snaží dovolat, než přijmete hovor. Pro své známé či kamarády můžete vybírat různé melodie, originální zvuky či filmové hlášky a přiřadit je podle vlastní fantazie různým osobám ve svém adresáři či skupinám volajících, s ohledem třeba i na denní dobu.

Kolik mě Uvítací melodie bude stát?

První melodie dle Vašeho výběru a první měsíc vedení služby jsou na vyzkoušení zdarma. Poté se za službu Uvítací melodie platí pravidelný měsíční poplatek ve výši 29 Kč. Ten není závislý na počtu zakoupených melodií a nelze ho ani hradit z bodového konta. Jednotlivá uvítací melodie nebo filmová hláška stojí 25 Kč, některé vtipné hlášky nebo zvuky pouze 10 Kč (cena je vždy uvedena u každé položky). Jednotlivé uvítací melodie můžete nakupovat také za body. Nastavení Vašich služeb můžete kdykoli měnit v sekci Moje uvítací melodie. Pro zákazníky, kteří si aktivovali službu do 31. 5. 2019 je měsíční poplatek 19 Kč. Pokud dojde k deaktivaci a opětovné aktivaci služby, je poplatek za uvítací melodii už za cenu 29 Kč měsíčně.

Jak si mohu službu Uvítací melodie aktivovat?

Službu si aktivujete přímo zakoupením některé melodie. Stačí kliknout na „Aktivovat“, nebo si poslat SMS ve tvaru UM 12345 na číslo 999888 (místo 12345 doplňte kód vybrané melodie – najdete ho vždy u dané položky). Po zakoupení melodie ji můžete přiřadit jednotlivým volajícím či skupině nebo vybrat čas, kdy se bude melodie přehrávat. Pokud nastavení neupřesníte, nová melodie se Vám nastaví jako výchozí a bude hrát všem volajícím.

Objednal jsem si Uvítací melodii, ale nic se mi v mobilu nepřehrává. Je to chyba?

Není. Služba Uvítací melodie je uložena ve Vašem profilu a hraje Vašim volajícím po dobu, než přijmete jejich hovor. Vy ji tedy neslyšíte, ale zkrátíte svým přátelům a známým čekání na spojení poslechem příjemné hudby nebo vtipné hlášky.

Můžu mít pro různé volající přiřazené různé melodie?

Ano. Pokud budete chtít melodii přiřadit pouze jednomu volajícímu navštivte sekci Moje uvítací melodie.

Jak nastavím výchozí melodii?

Každá nová melodie, kterou si zakoupíte, se automaticky nastaví jako výchozí a hraje všem volajícím. Ale pozor – pokud máte nějaká vlastní nastavení pro jednotlivé volající, tak tato nastavení mají přednost a nová výchozí melodie se uplatní jen tam, kde neplatí Vaše vlastní nastavení. Navštivte sekci Moje uvítací melodie, kde můžete nastavení upravovat.

Lze nastavit různé melodie pro pracovní dobu a pro zbytek?

Ano. Nastavení lze provést v sekci Moje uvítací melodie .

Jak zjistím, jaká melodie hraje mým volajícím?

Jednoduše v sekci Moje uvítací melodie. Zde také zjistíte, jaké všechny melodie máte v profilu. Pozor – pokud si koupíte novou Uvítací melodii, o ty původní nepřijdete. Máte je pořád ve svém profilu a můžete je kdykoli použít.

Co se stane, když změním mobilní telefon? Bude mi Uvítací melodie fungovat dál?

Ano. Typ mobilního telefonu nemá na službu Uvítací melodie vůbec vliv.

Co se stane, když změním telefonní číslo?

V tomto případě dojde ke zrušení služby a je nutné ji aktivovat znovu. Jednoduše si objednejte jakoukoli melodii z nabídky na Vaše nové telefonní číslo a služba se Vám automaticky opět aktivuje. Pro využívání této služby musíte být zákazníkem mobilních hlasových služeb O2.

Pokud si službu Uvítací melodie deaktivuji, přijdu navždy o všechny zakoupené melodie?

Pokud si uvítací melodii deaktivujete nebo vám dojde kredit na předplacené kartě, můžete si do 90 dnů službu znovu aktivovat bez ztráty zakoupených uvítacích melodií a jejich nastavení. K opětovné aktivaci dojde automaticky, když si koupíte novou melodii.

Jak můžu uvítací melodii zrušit?

Zrušit uvítací melodii můžete přímo v mobilní aplikaci O2 Knihovna nebo zavoláním na bezplatnou linku *66 nebo posláním SMS zprávy ve tvaru D UM na číslo 999888. Pokud si uvítací melodii deaktivujete nebo vám dojde kredit na předplacené kartě, můžete si do 90 dnů službu znovu aktivovat bez ztráty zakoupených uvítacích melodií a jejich nastavení. K opětovné aktivaci dojde automaticky, když si koupíte novou melodii.

Když mi lidé volají, žádná melodie mi nehraje. Co s tím?

Podívejte se do sekce Moje uvítací melodie a zjistěte, zda máte nějaké melodie v profilu. Pokud ne, objednáním nové melodie si tuto melodii nastavíte jako výchozí a bude Vám hrát pro všechny volající. Pokud problémy přetrvávají, napište nám https://www.o2knihovna.cz/napiste-nam/?helpId=15 a pokuste se problém co nejpřesněji popsat.

Jsme jako firma zákazníci O2 a rádi bychom si aktivovali vlastní Firemní uvítací melodii s naší reklamní znělkou. Jak na to?

Jste-li firemním zákazníkem O2, potom máte jedinečnou možnost nechat si zřídit firemní uvítací melodii, která bude přesně podle Vašich představ. Je to ideální způsob, jak velmi levně oslovit své obchodní partnery nějakým obchodním sdělením, nebo např. jen připomenout hudební znělku z Vaší reklamy. Pro aktivování Firemní uvítací melodie kontaktujte prosím svého Account Managera O2, případně naši linku pro firemní zákazníky.

Uslyší uvítací melodii také volající z pevné linky?

Uvítací melodie se přehrává pouze volajícím z mobilní linky na území ČR.

Napište nám o svém problému