O2 Knihovnu můžete využívat i po změně operátora. Důležité je, aby vám zůstalo stejné telefonní číslo, pod kterým najdete všechny vámi dosud zakoupené tituly.

Při přechodu k jinému operátorovi nefunguje služba Moje kniha měsíce

Pokud vám nefunguje služba Moje kniha měsíce, poté co jste změnili operátora, službu odhlaste a znovu aktivujte. Při volbě platby zadejte platbu kartou.

Při přechodu k jinému operátorovi nefunguje nákup e-knih, e-magazínů, audioknih

Pokud máte problém se zakoupením položky, zkuste se nejdříve z O2 Knihovny odhlásit a znovu přihlásit a přenastavit typ platby na PLATBA KARTOU. V případě přetrvávajících potíží nás kontaktujte přes kontaktní formulář: https://www.o2knihovna.cz/napiste-nam/?helpId=6

Napište nám o svém problému