Možnosti platby při nákupu v O2 Knihovně

V aplikaci O2 Knihovna můžete využít všechny platební metody – platba kartou, Google Pay, Apple Pay a pro zákazníky O2 mobilních služeb je stále dostupná O2 Platba (vyúčtování na fakturu nebo z kreditu u předplacené karty).

Vyjímku tvoří pouze platba za službu Moje kniha měsíce, u které nejde využít možnost platby Apple Pay a Google Pay. Pro její aktivaci a platbu, prosím, využijte webové stránky www.o2knihovna.cz. Využívat tuto službu (vybírat e-knihy) po aktivaci služby už můžete kdekoliv – v aplikaci i ve webovém prohlížeči.

 

Chci využít možnost "Koupit jako dárek"

V detailu položky (e-magazínu, e-knihy nebo audioknihy) vedle tlačítka "Koupit" zvolte tlačítko "Koupit jako dárek". Nabídne se Vám možnost zadání tel. čísla, na které chcete položku doručit, také můžete obdarovanému zanechat vzkaz a podepsat věnování.

Mám mobilní číslo u O2 a telefon/tablet s operačním systémem Android

Pro nákup Vámi vybrané položky je nejjednodušší způsob placení "O2 Platba" (částka za nákupy Vám bude přidána na vyúčtování mobilních služeb). Touto metodou můžete zaplatit veškerý obsah v O2 Knihovně. Případně můžete využít i možnost "Platba kartou" a metodu "Google Pay". Jedinou vyjímku tvoří služba Moje kniha měsíce, u které není možné metodu Google Pay využít. Pro aktivaci služby Moje kniha měsíce, prosím, využijte O2 Platbu nebo platbu kartou.

Mám mobilní číslo u O2 a mám telefon/tablet s operačním systémem iOS (Apple iPhone/iPad)

Pro nákup Vámi vybrané položky je nejjednodušší způsob placení "O2 Platba" (částka za nákupy Vám bude přidána na vyúčtování mobilních služeb). Touto metodou můžete zaplatit veškerý obsah v O2 Knihovně. Případně můžete využít i možnost "Platba kartou" a metodu "Apple Pay". Jedinou vyjímku tvoří služba Moje kniha měsíce, u které není možné metodu Apple Pay využít. Pro aktivaci služby Moje kniha měsíce, prosím, využijte O2 Platbu nebo platbu kartou.

Nemám mobilní číslo u O2 a mám telefon/tablet s operačním systémem Android

Pro nákup Vámi vybrané položky můžete využít možnost "Platba kartou" nebo metodu "Google Pay". Jedinou vyjímku tvoří služba Moje kniha měsíce, u které není možné metodu Google Pay využít. Pro aktivaci služby Moje kniha měsíce, prosím, využijte platbu kartou.

Nemám mobilní číslo u O2 a mám telefon/tablet s operačním systémem iOS (Apple iPhone/iPad)

Pro nákup Vámi vybrané položky můžete využít možnost "Platba kartou" nebo metodu "Apple Pay". Jedinou vyjímku tvoří služba Moje kniha měsíce, u které není možné metodu Apple Pay využít. Pro aktivaci služby Moje kniha měsíce, prosím, využijte platbu kartou.

Chci využít platby metodou Google Pay nebo Apple Pay. Jak mám postupovat?

Navštivte, prosím, tyto webové stránky, kde najdete podrobný návod. Pro Google Pay: https://pay.google.com/intl/cs_cz/about/, pro Apple Pay: https://www.apple.com/cz/apple-pay/ Pravidelné platby služba Apple Pay nepodporuje. Místo toho, prosím, využijte možnost platby kartou. Na webu O2 Knihovny si aktivujte službu Moje kniha měsíce a zvolte "platba kartou".

Došlo k chybě při platbě kartou a částka za vybranou položku se odečetla vícekrát.

Peníze Vám budou automaticky vráceny zpět na Váš účet během několika dní.

Mám aktivní službu Moje kniha měsíce a bude mi expirovat platnost platební karty, jak mám postupovat?

Nejprve se ujistěte, že jste si vybrali veškeré e-knihy, na které Vám vznikl nárok. Potom deaktivujte službu Moje kniha měsíce. Následně po přihlášení na webových stránkách O2 Knihovna, v záložce "Můj účet" (ikona panáčka) odeberte neplatnou kartu a zadejte číslo nové platební karty. Nakonec znovu aktivujte službu Moje kniha měsíce.

Chci využít platbu kartou, jak mám postupovat?

Při nákupu vybrané položky (e-knihy, e-magazínu, audioknihy apod.) zvolte možnost "Platba kartou". Zákazníci s mobilním číslem u O2 mají automaticky předvolenou možnost "O2 Platba" (částka za nákup je přidána na vyúčtování za mobilní služby), je tedy nutné způsob platby změnit. Vaši platební kartu si také můžete při nákupu v O2 Knihovně uložit, při dalším nákupu už nebudete muset zadávat její číslo.

Potřebuji daňový doklad o nákupu, jak mám postupovat?

Při využití platby pomocí O2 Platby je transakce nákupu v O2 Knihovně vidět na vyúčtování mobilních hlasových služeb Vašeho tel. čísla. Pokud platíte kartou nebo metodou Google Pay / Apple Pay, potom daňový doklad k uvedené transakci najdete po přihlášení na webu O2 Knihovny v sekci Můj účet. Pod nadpisem Moje aktivita najdete Vaše jednotlivé transakce a vedle částky ikonku karty. Rozklikněte ji pro detail a dole najdete link s odkazem na zjednodušený daňový doklad.

Jak mám postupovat, pokud moje tel. číslo bylo na žádost mého zaměstnavatele zablokováno pro přímé platby na fakturu (tzv. O2 Platba)?

Nákupy v O2 Knihovně můžete v tomto případě platit kartou nebo metodou Google Pay / Apple Pay. Zaměstnavatel Vám také může přímé platby na fakturu (O2 Platbu) povolit. Stačí kontaktovat obchodního zástupce O2 pro vaši společnost.

Přímé platby na fakturu (O2 Platba) mi dosud fungovaly, ale teď se mi nabízí možnost platby kartou nebo Google Pay/Apple Pay, proč?

V tomto případě je možné, že na žádost Vašeho zaměstnavatele byla přímá platba na fakturu zablokována. Můžete požádat o opětovné povolení nebo pro nákupy v O2 Knihovně využívejte platbu kartou nebo Google Pay / Apple Pay.

Napište nám o svém problému