Možnosti platby při nákupu v O2 Knihovně

V aplikaci O2 Knihovna můžete využít všechny platební metody – platba kartou, Google Pay, Apple Pay a pro zákazníky O2 mobilních služeb je stále dostupná O2 Platba (vyúčtování na fakturu nebo z kreditu u předplacené karty).

Vyjímku tvoří pouze platba za službu Moje kniha měsíce, u které nejde využít možnost platby Apple Pay a Google Pay. Pro její aktivaci a platbu prosím využijte webové stránky www.o2knihovna.cz. Využívat tuto službu (vybírat e-knihy) po aktivaci služby už můžete kdekoliv – v aplikaci i ve webovém prohlížeči.

 

Mám mobilní číslo u O2 a telefon/tablet s operačním systémem Android

Pro nákup Vámi vybrané položky je nejjednodušší způsob placení "O2 Platba" (částka za nákupy Vám bude přidána na vyúčtování mobilních služeb). Touto metodou můžete zaplatit veškerý obsah v O2 Knihovně. Případně můžete využít i možnost "Platba kartou" a metodu "Google Pay". Jedinou vyjímku tvoří služba Moje kniha měsíce, u které není možné metodu Google Pay využít. Pro aktivaci služby Moje kniha měsíce, prosím, využijte O2 Platbu nebo platbu kartou.

Mám mobilní číslo u O2 a mám telefon/tablet s operačním systémem iOS (Apple iPhone/iPad)

Pro nákup Vámi vybrané položky je nejjednodušší způsob placení "O2 Platba" (částka za nákupy Vám bude přidána na vyúčtování mobilních služeb). Touto metodou můžete zaplatit veškerý obsah v O2 Knihovně. Případně můžete využít i možnost "Platba kartou" a metodu "Apple Pay". Jedinou vyjímku tvoří služba Moje kniha měsíce, u které není možné metodu Apple Pay využít. Pro aktivaci služby Moje kniha měsíce, prosím, využijte O2 Platbu nebo platbu kartou.

Nemám mobilní číslo u O2 a mám telefon/tablet s operačním systémem Android

Pro nákup Vámi vybrané položky můžete využít možnost "Platba kartou" nebo metodu "Google Pay". Jedinou vyjímku tvoří služba Moje kniha měsíce, u které není možné metodu Google Pay využít. Pro aktivaci služby Moje kniha měsíce, prosím, využijte platbu kartou.

Nemám mobilní číslo u O2 a mám telefon/tablet s operačním systémem iOS (Apple iPhone/iPad)

Pro nákup Vámi vybrané položky můžete využít možnost "Platba kartou" nebo metodu "Apple Pay". Jedinou vyjímku tvoří služba Moje kniha měsíce, u které není možné metodu Apple Pay využít. Pro aktivaci služby Moje kniha měsíce, prosím, využijte platbu kartou.

Chci využít platby metodou Google Pay nebo Apple Pay. Jak mám postupovat?

Navštivte, prosím, tyto webové stránky, kde najdete podrobný návod. Pro Google Pay: https://pay.google.com/intl/cs_cz/about/, pro Apple Pay: https://www.apple.com/cz/apple-pay/

Došlo k chybě při platbě kartou a částka za vybranou položku se odečetla vícekrát.

Peníze Vám budou automaticky vráceny zpět na Váš účet během několika dní.

Mám aktivní službu Moje kniha měsíce a bude mi expirovat platnost platební karty, jak mám postupovat?

Nejprve se ujistěte, že jste si vybrali veškeré e-knihy, na které Vám vznikl nárok. Potom deaktivujte službu Moje kniha měsíce. Následně po přihlášení na webových stránkách O2 Knihovna, v záložce "Můj účet" (ikona panáčka) odeberte neplatnou kartu a zadejte číslo nové platební karty. Nakonec znovu aktivujte službu Moje kniha měsíce.

Chci využít platbu kartou, jak mám postupovat?

Při nákupu vybrané položky (e-knihy, e-magazínu, audioknihy apod.) zvolte možnost "Platba kartou". Zákazníci s mobilním číslem u O2 mají automaticky předvolenou možnost "O2 Platba" (částka za nákup je přidána na vyúčtování za mobilní služby), je tedy nutné způsob platby změnit. Vaši platební kartu si také můžete při nákupu v O2 Knihovně uložit, při dalším nákupu už nebudete muset zadávat její číslo.

Napište nám o svém problému