E-knihy a e-magazíny

Jak si v O2 Knihovně koupím noviny, e-magazíny nebo e-knihy?

V aplikaci O2 Knihovna vyberte e-magazín nebo e-knihu, klikněte na tlačítko "Koupit" (resp. Stáhnout) a po stažení e-magazínu/e-knihy se Vám automaticky otevře e-magazín/e-kniha v čtečce, která je součástí aplikace. Pokud si chcete koupit noviny, e-magazín nebo e-knihu na webu v O2 Knihovny a nechcete použít aplikaci, online čtečka se Vám zobrazí přímo v internetovém prohlížeči. Všechny Vaše zakoupené položky najdete pod ikonou panáčka v sekci "Můj účet". Po stisknutí tlačítka "Koupit" platba proběhne automaticky a částka Vám bude naúčtována přímo na fakturu za služby O2, případně odečtena z kreditu u předplacené karty.

Kde najdu koupené položky?

Zakoupené položky jsou automaticky přiřazeny do Vaší Knihovny. Najdete ji v aplikaci O2 Knihovna nebo po přihlášení na webových stránkách O2 Knihovna pod ikonou panáčka vpravo nahoře v sekci "Můj účet".

Můžu si stáhnout zakoupený e-magazín?

E-magazín si můžete stáhnout a číst v aplikaci O2 Knihovna. Na webových stránkách je možné zakoupený e-magazín číst pouze on-line.

Můžu číst offline?

V aplikaci O2 Knihovna ano, pokud už máte daný titul stažený v Knihovně.

Jak číst zakoupené e-knihy a e-magazíny a jak poslat e-knihu do čtečky jedním klikem?

Jako čtečka zakoupených e-magazínů, novin a e-knih funguje aplikace O2 Knihovna. Stačí Vám tedy chytrý telefon nebo tablet s operačním systémem iOS nebo Android, případně přístup na internet z libovolného počítače – čtečka O2 Knihovny je totiž dostupná i online na webových stránkách a automaticky se otevře, když chcete zakoupenou e-knihu nebo e-magazín číst. Zakoupenou e-knihu si můžete z O2 Knihovny přímo poslat do čtečky Kindle nebo PocketBook. Maximální velikost posílané e-knihy je 52 MB, takže pokud je e-kniha větší, přihlaste se na web www.o2knihovna.cz na Vašem počítači, e-knihu (soubor) si stáhněte do počítače, a pak si ji přes kabel přetáhněte do čtečky. Stejný postup je i v případě, že máte jiný typ čtečky než je Kindle nebo PocketBook.

Můžu koupit i nějaké jiné než aktuální číslo e-magazínu nebo novin?

Samozřejmě. Najděte si v nabídce daný titul a klikněte na položku Další čísla.

Zaplatil(a) jsem za e-magazín nebo e-knihu, ale stažení se mi nepodařilo. Co s tím?

Pokud při stahování došlo k chybě, zkuste, prosím, aktualizovat aplikaci O2 Knihovna, případně restartovat Vaše zařízení. Pokud bude chyba přetrvávat, dejte nám, prosím, vědět prostřednictvím našeho formuláře "Napište nám" https://www.o2knihovna.cz/napiste-nam/?helpId=15

Koupil(a) jsem e-magazín nebo e-knihu na mobilu, musím ho platit znovu, když chci číst i na tabletu?

Nemusíte. Koupenou položku uvidíte vždy ve své Knihovně v aplikaci O2 Knihovna na všech zařízeních, kam se přihlásíte svým telefonním číslem a můžete si je stahovat v libovolném počtu. Přihlásit se do své Knihovny můžete i na webu O2 Knihovny v sekci Čtení.

Koupil/a jsem si e-knihu v předprodeji a po uvedeném datu, kdy má být e-kniha kompletně ke stažení, nelze zbytek e-knihy stáhnout.

Pokud jste zakoupili e-knihu v předprodeji a je již k dispozici kompletní, e-knihu ze své knihovny smažte a stáhněte znovu. Nebudou Vám účtovány žádné další poplatky.

Čerpá čtení v aplikaci O2 Knihovna FUP (tj. limit datového tarifu)?

Při stahování dochází ke zpoplatnění přenesených dat a objem dat se započítává do Vašeho FUP.

Proč nejsou některé e-magazíny/ noviny/ e-knihy levnější než na stánku?

Ceny určují vydavatelé e-magazínů, novin a e-knih. O2 ceny nemůže přímo ovlivnit. Cenová politika různých vydavatelství se liší, proto u některých titulů vidíte výhodnější ceny než jinde.

Není tu můj oblíbený e-magazín/ noviny/ e-kniha. Proč?

Pravděpodobně proto, že nám jeho vydavatel neposkytl licenci pro jeho prodej. Na uzavírání dalších licencí se neustále pracuje a nabídka je stále rozšiřována. Pokud máte zájem se zeptat na konkrétní titul, napište nám.

Můžu vrátit zakoupený a stažený e-magazín nebo e-knihu?

Zpřístupněný (tj. stažený) e-magazín nebo e-knihu je možné vrátit pouze podle podmínek, které jsou podrobně uvedené v Nákupním řádu.

Napište nám o svém problému