• Přeskočit na hlavní obsah
  • Přeskočit na hledání
  • Lean podnikání

    Ash Maurya

    Délka: 8 h 37 min
    Interpret: Jan Hyhlík
    Vydavatel: Progres Guru
    Vydáno: 2016
    Typ souboru: MP3
    Velikost: 486 MB

    Podnikáte a pořád nemáte produkt, který funguje? Změňte svůj přístup a strategii
    Někdo se do podnikání vrhne spontánně po hlavě, jiný potřebuje důkladný a předem promyšlený plán. Nelze přesně říct, která cesta vás dovede k úspěšnému cíli, podstatné je neztrácet čas v slepých uličkách. Zdá se vám, že pořád jen bez efektu investujete své peníze, čas i energii? Přestaňte s tím a jděte na to jinak. Ani sebelepší nápad nezaručí, že lidé budou váš finální produkt chtít. Nejste věštec, ani kybernetický stroj předpovídající budoucnost. Zjistěte, co zákazníci chtějí dřív, než vám dojdou zdroje. Život je příliš krátký na to, abyste tvořili něco, co nikdo nechce. Rozvíjejte svůj nápad jiným způsobem a dostaňte ho na vrchol.
    Každá geniální myšlenka bývá zpočátku nenápadná. Zapojte zákazníky do procesu její realizace, konkurence si vás ani nevšimne. Zkuste podnikat „štíhle“
    Ash Maurya v audioknize Lean podnikání navazuje na teorie „lean startup“, procesu vývoje zákazníka, nebo svépomocného financování startupu tzv. bootstrapingu. Osvojíte si díky němu konkrétní postupy, které vám pomohou v rozjezdu výdělečného podnikání. Naučíte se, jak lépe plánovat, zaměřovat problémy, testovat za pochodu a hlavně, jak rozpoznat hluché místo a obrátit svou pozornost jinam. Včas a bez zbytečných investic.

    Obsah:
    1. Úvod: Lean podnikání
    2. Předmluva
    3. Co je to štíhlé podnikání
    4. Čemu vás tato audiokniha naučí
    5. O mně: Ash Maurya
    6. ČÁST PRVNÍ: Plán (metaprincipy)
    7. Štíhlé podnikání v praxi
    8. ČÁST DRUHÁ: Zdokumentujte svůj plán (vytvořte si vlastní Lean Canvas)
    9. Problém a zákaznické segmenty
    10. Návrh unikátní hodnoty
    11. Kanály, které vás dovedou k zákazníkovi
    12. Struktura nákladů
    13. ČÁST TŘETÍ: Identifikujte nejriskantnější části svého plánu (stanovte si priority)
    14. Připravte se na experimentování
    15. ČÁST TŘETÍ: Identifikujte nejriskantnější části svého plánu (stanovte si priority)
    16. Hledání potenciálních zákazníků
    17. Rozhovory o problému
    18. Rozumíte problému?
    19. Rozhovory o řešení
    20. Testování vašeho cenového modelu
    21. Interview se zákazníkem metodou AIDA
    22. Pusťte se do verze 1.0
    23. Připravte se na měření
    24. Interview o MVP
    25. Ověřte životní cyklus zákazníka
    26. Jste připraveni na uvedení produktu?
    27. Nepřehánějte to s funkcemi
    28. Změřte naplnění potřeby trhu svým produktem
    29. A co trh a naplnění jeho potřeby?
    30. Zajímat se intenzivně pouze o řešení je problém
    31. Závěr
    32.BONUSOVÝ MATERIÁL: Jak vybudovat nenáročný startup
    33. BONUSOVÝ MATERIÁL: Jak dosáhnout souvislého toku ve štíhlém startupu
    34. BONUSOVÝ MATERIÁL: Jak stanovit cenu produktu SaS
    35. BONUSOVÝ MATERIÁL: Jak vytvořit reklamní stránku
    36. BONUSOVÝ MATERIÁL: Jak začít s průběžným nasazováním
    37. BONUSOVÝ MATERIÁL: Jak vytvořit konverzní report
    38. BONUSOVÝ MATERIÁL: Slovníček pojmů

    Více informací najdete na www.progresguru.cz

    Lean podnikání - audiokniha obsahuje podnikatelskou příručku, jejímž autorem je Ash Maurya. Čte Jan Hyhlík.

    více

    Jak poslouchat audioknihy nejpohodlněji?


    Ikona aplikace O2 Knihovna
    V aplikaci O2 Knihovna
    • bez registrace
    • na telefonu i tabletu
    Stáhnout zdarma