• Přeskočit na hlavní obsah
  • Přeskočit na hledání
  • Alchymie

    Rory Sutherland

    Délka: 12 h 17 min
    Interpret: Daniel Dítě
    Vydavatel: Jan Melvil Publishing
    Vydáno: 2021
    Typ souboru: MP3
    Velikost: 693 MB

    Zásadní kniha. Skvěle použitelná na všechno v životě a proklatě vtipná.“
    — Nassim Nicholas Thaleb

    Jak už název slibuje, Alchymie mění slova v čiré zlato. Z každé stránky září hluboká moudrost.“
    — Robert B. Cialdini

    O audioknize
    Jak vyrobit zázrak? Legenda reklamního světa Rory Sutherland vás přesvědčí, že řešení problémů musíte hledat tam, kde nikdo jiný – ve sférách zdánlivé iracionality. Jen zde totiž najdete skutečné motivy rozhodnutí vašich zákazníků, kolegů a lidí obecně. I těch vlastních, ač si to málokdo z nás dokáže přiznat.

    Porozumění tomu, co ovlivňuje naše chování, jak vytvořit důvěru ve značku, co je signalizace, jak využít placebo efekt a proč konečně aplikovat poznatky behaviorální psychologie nejen v reklamním, ale v jakémkoliv byznysu, vám Sutherland předá stylem nejzábavnějšího a nejbystřejšího společníka na večírku. Ale hlavně získáte odvahu vyzkoušet své nejlepší nesmyslné nápady protěžované racionalitě navzdory. Protože dávají smysl.

    Vaše představy o světě a lidech rozbijí poznatky jako:
    - Logika je nástrojem, nikoliv pravidlem.
    - Na vnímání není nic objektivního, i když jsme přesvědčeni o opaku.
    - Snaha posílit racionální chování nutně nevede přes racionální argumenty.
    - Dobrý odhad je také vědeckou metodou.
    - Neočekávané nebo nelogické věci zaujmou mnohem víc než ty jasně logické.
    - Skutečný génius lidstva spočítá ve schopnosti mít přibližně pravdu.
    - Koťátka v reklamě fungují.

    RORY SUTHERLAND
    Rory Sutherland (* 1965) je bývalý kreativní ředitel OgilvyOne, nyní místopředseda Ogilvy Group UK. V reklamní a marketingové branži se pohybuje více než 30 let. Svými sloupky pravidelně přispívá do časopisu The Spectator. I díky britskému humoru mají jeho TED Talks milionové počty zhlédnutí.

    Audiokniha Alchymie s podtitulem Kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl. Autor Rory Sutherland, čte Daniel Dítě.

    více

    Jak poslouchat audioknihy nejpohodlněji?


    Ikona aplikace O2 Knihovna
    V aplikaci O2 Knihovna
    • bez registrace
    • na telefonu i tabletu
    Stáhnout zdarma