• Přeskočit na hlavní obsah
  • Přeskočit na hledání
  • Ogilvy o reklamě v digitálním věku

    Miles Young

    Litujeme, ale prodej této položky byl ukončen.

    Délka: 13 h 43 min
    Interpret: Michal Jagelka
    Vydavatel: Audiotéka, Svojtka & Co.
    Vydáno: 2020
    Typ souboru: MP3
    Velikost: 774 MB

    Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil.

    Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.

    MILES YOUNG
    Miles Young je bývalý britský podnikatel a držitel Warden of New College v Oxfordu . Do září 2016 byl předsedou a generálním ředitelem mezinárodní agentury pro reklamu, marketing, komunikaci, poradenství a public relations Ogilvy & Mather.

    Audiokniha Ogilvy o reklamě v digitálním věku zakládá na principech "otce reklamy" Davida Ogilvyho a přizpůsobuje je digitální současnosti. Autor Miles Young, překlad Vlastimil Juppa. Čte Michal Jagelka a Klára Sochorová, režie Ondřej Černý.

    více

    Jak poslouchat audioknihy nejpohodlněji?


    Ikona aplikace O2 Knihovna
    V aplikaci O2 Knihovna
    • bez registrace
    • na telefonu i tabletu
    Stáhnout zdarma