Ogilvy o reklamě v digitálním věku

Miles Young

Délka: 13 h 43 min
Interpret: Michal Jagelka
Vydavatel: Audiotéka, Svojtka & Co.
Vydáno: 2020
Typ souboru: MP3
Velikost: 774 MB

Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil.

Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.

MILES YOUNG
Miles Young je bývalý britský podnikatel a držitel Warden of New College v Oxfordu . Do září 2016 byl předsedou a generálním ředitelem mezinárodní agentury pro reklamu, marketing, komunikaci, poradenství a public relations Ogilvy & Mather.

Audiokniha Ogilvy o reklamě v digitálním věku zakládá na principech "otce reklamy" Davida Ogilvyho a přizpůsobuje je digitální současnosti. Autor Miles Young, překlad Vlastimil Juppa. Čte Michal Jagelka a Klára Sochorová, režie Ondřej Černý.

více

Jak poslouchat audioknihy nejpohodlněji?


O2 Knihovna
V aplikaci O2 Knihovna
• bez registrace
• na telefonu i tabletu
Stáhnout zdarma
Výchozí pozadí stránky
Pozadí stránky
Výchozí pozadí stránky
Pozadí stránky