• Přeskočit na hlavní obsah
  • Přeskočit na hledání
  • Tradiční a nové v marketingové komunikaci

    Radim Bačuvčík
    a kolektiv


    Tato e-kniha je dostupná ve formátech:

    PDF

    Dostupnost formátů závisí na vydavateli. E-knihy mají velikost od 1 MB do 30 MB.


    Vydavatel: VeRBuM
    Vydáno: 2011
    Série: Protipóly marketingové komunikace
    Jazyk: český
    Počet stran: 218

    Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové komunikace. Na základě případových studií jsou sledovány tradiční a nové způsoby propagace nebo vývoj médií. Bližší informace je možno získat na webu nakladatelstvi VeRBuM www.verbum.name.

    více

    Série Protipóly marketingové komunikace

    Jak číst zakoupené e-knihy nejpohodlněji?


    Ikona aplikace O2 Knihovna
    V aplikaci O2 Knihovna
    • bez registrace
    • na telefonu i tabletu
    Stáhnout zdarma