Globální a lokální v marketingové komunikaci
                        
                            Radim Bačuvčík
                            a kol.
                    
                Tato e-kniha je dostupná ve formátech:
Dostupnost formátů závisí na vydavateli. E-knihy mají velikost od 1 MB do 30 MB.
                            Vydavatel: VeRBuM
                            
Vydáno: 2013
                            
Série: Protipóly marketingové komunikace
                            
                            
Jazyk: český
                            
Počet stran: 136
                    
Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díly Žena a muž v MK, Tradiční a nové v MK a Soukromé a veřejné v MK.
 
                 
                 
             
             
             
             
             
             
             
             
             
            