Pozadí stránky
Pozadí stránky
Obálka knihy Globální a lokální v marketingové komunikaci

Globální a lokální v marketingové komunikaci

Radim Bačuvčík
a kol.


Tato e-kniha je dostupná ve formátech:

PDF pro čtečky PDF

Dostupnost formátů zavisí na vydavateli. E-knihy mají velikost od 1 MB do 30 MB.


Vydavatel: VeRBuM
Vydáno: 2013
Série: Protipóly marketingové komunikace
Jazyk: český
Počet stran: 136

Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díly Žena a muž v MK, Tradiční a nové v MK a Soukromé a veřejné v MK.

více

Série Protipóly marketingové komunikace

Jak číst zakoupené e-knihy nejpohodlněji?


Ikona aplikace O2 Knihovna
V aplikaci O2 Knihovna
• bez registrace
• na telefonu i tabletu
Stáhnout zdarma