• Přeskočit na hlavní obsah
  • Přeskočit na hledání
  • Výzvy marketingu v současné krizi

    Dr. Mgr. Jiří Boháček,


    Tato e-kniha je dostupná ve formátech:

    PDF

    Dostupnost formátů závisí na vydavateli. E-knihy mají velikost od 1 MB do 30 MB.


    Vydavatel: Adart spol. s r.o.
    Vydáno: 2013
    Jazyk: český
    Počet stran: 192

    Tato publikace je sestavená pracovníky katedry marketingu VŠEM v Praze a má ukázat, jak se marketing s pomocí inovativních přístupů v současné době vyrovnává s faktem vleklé krize světové ekonomiky. Je třetí odbornou publikací nové edice J@K a je určena podnikatele, marketéry, pracovníky reklamních a komunikačních agentur a všechny ostatní, kteří se zajímají o efektivní marketing v období ekonomické krize.

    Na 165 stranách se dozvíte např.:
    Jaké jsou cesty a vize marketingu pro optimalizaci výkonu
    Jak na marketing na sociálních sítí
    Jaké jsou strategie nízkonákladového marketingu
    Jak úspěšně využít QR kódy
    Jaká je marketingová segmentace trhu s biopotravinami
    Jak využít sociální sítě
    Jaká jsou specifika marketingu sportovních akcí

    Znalosti si doplní především:
    Podnikatelé
    Manažeři firem
    Pracovníci prodejních a marketingových oddělení
    Pracovníci reklamních, mediálních, PR a komunikačních agentur
    Studenti marketingových a ekonomických směrů

    Případně ostatní, pro které je znalost marketingu profesní nutností nebo jen zajímavým oborem.

    více

    Jak číst zakoupené e-knihy nejpohodlněji?


    Ikona aplikace O2 Knihovna
    V aplikaci O2 Knihovna
    • bez registrace
    • na telefonu i tabletu
    Stáhnout zdarma