• Přeskočit na hlavní obsah
  • Přeskočit na hledání
  • Obálka knihy Před-svědčování

    Před-svědčování

    Robert B. Cialdini


    Tato e-kniha je dostupná ve formátech:

    ePUB Mobi

    Dostupnost formátů závisí na vydavateli. E-knihy mají velikost od 1 MB do 30 MB.


    Vydavatel: Jan Melvil Publishing
    Vydáno: 2016
    Jazyk: český
    Počet stran: 404

    Svůj klasický bestseller Zbraně vlivu napsal Robert Cialdini už před dvaatřiceti lety. Úspěch první knihy – 3 miliony prodaných výtisků v 31 jazycích – byl ale jen začátkem. Tématem přesvědčování (anglicky persuasion) se autor zabýval i nadále a výsledkem je mimořádně čtivá kniha Před-svědčování (Pre-suasion). Na rozdíl od Zbraní vlivu, které radí, jak se bránit manipulativním technikám, se Cialdini nyní soustřeďuje na to, jak účinně ovlivňovat druhé, samozřejmě v etických mezích. A přináší zásadně nový, přitom vědecky podložený objev: nejdůležitější není samotné sdělení, ale jak zapůsobíme na posluchače ještě před ním. Na tom závisí, zda posluchač naše sdělení ochotně přijme a nechá se jím ovlivnit, nebo ho odmítne – ve skutečnosti už předem.

    # V KNIZE SE DOZVÍTE:
    - Co je to privilegovaný moment, v němž máte největší šanci ovlivnit druhé
    - Že lidé považují za nejdůležitější to, na co se zrovna soustředí – a jak toho využít
    - Které marketingové a reklamní postupy fungují či nefungují, a proč
    - Čím nás při komunikaci ovlivňuje okolní fyzické prostředí
    - O neuvěřitelné účinnosti podvědomých asociací, které mění náš úsudek
    - Jak fungují atraktory, které automaticky přitáhnou pozornost, a jak
    magnetizéry, které pozornost dokážou udržet
    - Příklady mistrovských přesvědčovacích výkonů těch nejlepších
    vyjednavačů a obchodníků

    # O autorovi
    Dr. ROBERT B. CIALDINI je nejcitovanější sociální psycholog dneška, který se po celou svou profesní dráhu zabývá mechanismy ovlivňování a přesvědčování (persuaze). Jeho kniha Zbraně vlivu – Manipulativní techniky a jak se jim bránit (Influence) je široce uznávaným základním dílem tohoto oboru. Cialdini při své práci kombinuje zkoumání praktik komunikačních profesionálů (marketérů, obchodníků, lidí z reklamní a PR branže) s vědeckými, behaviorálními experimenty.
    Cialdini je emeritním profesorem psychologie a marketingu na Arizonské státní univerzitě v USA. Současně je ředitelem mezinárodně působící společnosti INFLUENCE AT WORK (www.influenceatwork.com), která poskytuje konzultace a školení, jak využít autorovy poznatky v praxi; Cialdini byl například poradcem Baracka Obamy během jeho volební kampaně.

    více

    Jak číst zakoupené e-knihy nejpohodlněji?


    Ikona aplikace O2 Knihovna
    V aplikaci O2 Knihovna
    • bez registrace
    • na telefonu i tabletu
    Stáhnout zdarma