• Přeskočit na hlavní obsah
  • Přeskočit na hledání
  • The Brand Gap

    Marty Neumeier

    Délka: 1 h 43 min
    Interpret: Jakub Hejdánek
    Vydavatel: Audiotéka, Bookmedia
    Vydáno: 2015
    Typ souboru: MP3
    Velikost: 97 MB

    The Brand Gap je prvním a v podstatě dosud nepřekonaným zpracováním komplexní teorie budování značky. Zatímco většina knih se brandingem zabývá buď jen z pohledu tvrdě racionálně-strategického, anebo naopak jen z těžko uchopitelného pohledu kreativně-emočního, Brand Gap ukazuje způsoby jak obchodní strategii s designem propojit a vytvořit tak charismatickou značku, kterou budou zákazníci milovat a která přinese firmě trvale udržitelnou konkurenční výhodu.

    Dozvíte se:
    co je to brand,
    pět základních disciplín budování značek,
    jak značky mění dynamiku trhu,
    tři nejdůležitější otázky, na které potřebuje každá úspěšná značka mít odpověď,
    proč je spolupráce klíčem k úspěšnému budování značky,
    jak design ovlivňuje zákaznický prožitek,
    jak rychle a levně testovat koncepty rozvoje značky
    a proč je důležité starat se o brand i uvnitř firmy.

    Marty Neumeier je designér, spisovatel a business konzultant. Snaží se přinést kreativní principy a procesy ze světa designu do korporátního prostředí. Ve své poslední knize Metaskills zkoumá pět základních dovedností, které budou pohánět inovace v 21. století. Mezi jeho předchozí publikace patří The Designful Company, v které se zabývá rolí designu a jeho vztahem s inovacemi; ZAG, která byla vyhlášená za jednu z „The 100 Best Business Books of All Time“; a konečně The Brand Gap, která je považována za základ moderního brand-buildingu. Na rozvoji značek a firemní kultury úzce spolupracoval s firmami jako Apple, Netscape, Sun Microsystems, HP, Adobe, Google a Microsoft. Dnes působí jako Director of Transformation v Liquid Agency, hodně cestuje, vede workshopy a přednáší o inovacích, značkách a designu.

    Tištěná verze knihy na www.anfas.cz.

    The Brand Gap - audiokniha obsahuje české vydání nejkoncentrovanější knihy o brandingu. Autor Marty Neumeier. Čte Jakub Hejdánek. Režie Jakub Tabery. Mistr zvuku Jan Kacian.

    více

    Jak poslouchat audioknihy nejpohodlněji?


    Ikona aplikace O2 Knihovna
    V aplikaci O2 Knihovna
    • bez registrace
    • na telefonu i tabletu
    Stáhnout zdarma