• Přeskočit na hlavní obsah
  • Přeskočit na hledání

  • Tato e-kniha je dostupná ve formátech:

    PDF

    Dostupnost formátů závisí na vydavateli. E-knihy mají velikost od 1 MB do 30 MB.


    Vydavatel: Masarykova univerzita
    Vydáno: 2024
    Jazyk: český
    Počet stran: 283

    Publikace představuje specifika ekonomického fungování kulturních institucí. V úvodu shrnuje základní principy trhu s kulturními statky a službami a popisuje různé strategie jejich financování. V dalších kapitolách autor analyzuje jednotlivá odvětví kultury a ukazuje, jak se přizpůsobují aktuálním hospodářským podmínkám a legislativním rámcům. Závěrečná část je věnována managementu a marketingu kulturních institucí. 
    Učební text slouží jako ucelený průvodce ekonomikou kultury a bude cenný nejen pro studenty arts managementu, ale pro každého, kdo se zajímá o management kultury a umění.

    více

    Jak číst zakoupené e-knihy nejpohodlněji?


    Ikona aplikace O2 Knihovna
    V aplikaci O2 Knihovna
    • bez registrace
    • na telefonu i tabletu
    Stáhnout zdarma