Podnik v časech krize

Koupit za 271 Kč Cena včetně DPH


Tato e-kniha je dostupná ve formátech:

PDF

Dostupnost formátů zavisí na vydavateli. E-knihy mají velikost od 1 MB do 30 MB.


Vydavatel: Grada
Vydáno: 2009
Jazyk: český
Počet stran: 208

Kniha přináší ostrý a vyhraněný pohled na současnou hospodářkou krizi a její dopad na naše podniky, se kterým nemusí mnoho lidí souhlasit, ale který nikoho nenechá lhostejným. Uznávaná expertka do značné míry kritizuje mnoho metod používaných vedením tuzemských firem. Formuluje pravidla chování firem, které by měly vést k připravenosti na příchod hluboké krize a využití krize k posílení tržního vlivu a jako podnětu pro růst, a definuje racionální finanční chování podniku tak, jak se představy o něm změnily vlivem krize 2007 až 2009.

více

Jak číst zakoupené e-knihy nejpohodlněji?


V aplikaci O2 Knihovna
• bez registrace
• na telefonu i tabletu
Stáhnout zdarma