• Přeskočit na hlavní obsah
  • Přeskočit na hledání
  • Online marketing

    kolektiv


    Tato e-kniha je dostupná ve formátech:

    PDF

    Dostupnost formátů závisí na vydavateli. E-knihy mají velikost od 1 MB do 30 MB.


    Vydavatel: Computer Press
    Vydáno: 2015
    Jazyk: český
    Počet stran: 216

    Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání?

    Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem, videomarketingem, webovou analytikou či sociálními sítěmi.

    Kniha se věnuje mimo jiné těmto tématům:

    - Od filozofie a historie SEO až po současnost a konkrétní techniky linkbuildingu
    - PPC reklamě ve vyhledávání, obsahu, ale také RTB či remarketingu
    - Úvodu do webové analytiky, Google Analytics a problematice měření konverzí
    - Teorii i praxi v marketingu na sociálních sítích, včetně profesní sítě LinkedIn
    - Content marketingu a konkrétním technikám videomarketingu
    - Brandingu za pomocí nástrojů internetového marketingu
    - Využití mobilních aplikací jako nástroje internetového marketingu 

    více

    Jak číst zakoupené e-knihy nejpohodlněji?


    Ikona aplikace O2 Knihovna
    V aplikaci O2 Knihovna
    • bez registrace
    • na telefonu i tabletu
    Stáhnout zdarma