Online marketing
kolektiv
Tato e-kniha je dostupná ve formátech:
Dostupnost formátů závisí na vydavateli. E-knihy mají velikost od 1 MB do 30 MB.
                            Vydavatel: Computer Press
                            
Vydáno: 2015
                            
Jazyk: český
                            
Počet stran: 216
                    
Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání?
Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem, videomarketingem, webovou analytikou či sociálními sítěmi.
Kniha se věnuje mimo jiné těmto tématům:
- Od filozofie a historie SEO až po současnost a konkrétní techniky linkbuildingu
 - PPC reklamě ve vyhledávání, obsahu, ale také RTB či remarketingu
 - Úvodu do webové analytiky, Google Analytics a problematice měření konverzí
 - Teorii i praxi v marketingu na sociálních sítích, včetně profesní sítě LinkedIn
 - Content marketingu a konkrétním technikám videomarketingu
 - Brandingu za pomocí nástrojů internetového marketingu
 - Využití mobilních aplikací jako nástroje internetového marketingu