• Přeskočit na hlavní obsah
  • Přeskočit na hledání
  • Obsahový marketing

    Josef Řezníček
    Tomáš Procházka


    Tato e-kniha je dostupná ve formátech:

    ePUB Mobi

    Dostupnost formátů závisí na vydavateli. E-knihy mají velikost od 1 MB do 30 MB.


    Vydavatel: Computer Press
    Vydáno: 2014
    Jazyk: český
    Počet stran: 224

    Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou milovat návštěvníci i vyhledávače!

    Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návštěvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu. Kniha vás provede základy obsahového marketingu, pomůže vám sestavit vlastní obsahovou strategii a odhalí techniky efektivní organizace činností v týmu. Ukáže vám také pokročilé techniky propagace obsahu a způsoby měření jeho úspěšnosti.

    Autoři vám v knize mimo jiné prozradí:
    – Proč a jak z vaší firmy udělat uznávané informační médium
    – Jak vytvořit persony a určit vhodný tón komunikace
    – Jak vám pomůže vypravěčství vytvořit s návštěvníky emocionální vazbu
    – Jak sestavit vhodný tým pro obsahový marketing
    – Jaké používat programy, které vám tvorbu a organizaci obsahu usnadní
    – Jak jednotlivé formy obsahu efektivně propagovat
    – Jak stanovit cíle, jak je měřit a jak vyhodnocovat výsledky

    Kniha obohatí všechny majitele webových stránek, podnikatele a vedoucí pracovníky, kteří hledají nové způsoby, jak získat více návštěvníků a zákazníků na Internetu.

    Web ke knize přímo z dílny autorů:
    http://marketingobsahem.cz

    O autorech:

    Josef Řezníček již několik let řídí tým internetových marketérů na Včeliště.cz a pomáhá webovým strán­kám být na Internetu vidět. Kromě optimalizace pro vyhledávače se věnuje také obsahovému marketingu. Věří, že obsahový marketing je budoucí cestou, jak efektivně propagovat myšlenky, služby a produkty na Internetu.

    Tomáš Procházka pracuje pro Včeliště.cz jako SEO konzultant a ve volném čase se stará o své vlastní internetové projekty. Od roku 2008 se věnuje internetovému marketingu a výdělečným affiliate webům. Postupem času se propracoval až k zaměření na obsahový marketing. Copywriting, SEO a obsahový marketing chápe jako jeden komplexní obor.

    více

    Jak číst zakoupené e-knihy nejpohodlněji?


    Ikona aplikace O2 Knihovna
    V aplikaci O2 Knihovna
    • bez registrace
    • na telefonu i tabletu
    Stáhnout zdarma