• Přeskočit na hlavní obsah
  • Přeskočit na hledání
  • První kroky v podnikání

    Martina Václavíková


    Tato e-kniha je dostupná ve formátech:

    ePUB Mobi PDF

    Dostupnost formátů závisí na vydavateli. E-knihy mají velikost od 1 MB do 30 MB.


    Vydavatel: Bizbooks
    Vydáno: 2013
    Jazyk: český
    Počet stran: 112


    První kniha o strategiích a plánování napsaná srozumitelným a zábavným způsobem pro každého, kdo stojí před rozhodnutím začít podnikat. Smyšlený příběh poskládaný ze skutečných životů a zkušeností o tom:

    * jak založit úspěšnou prodejnu, aniž byste studovali strategické řízení nebo znali pojmy jako SWOT analýza, marketingový mix a další manažerské povídky,
    * jak nalézt ty správné zákazníky pro své produkty a svoji prodejnu a jak jim o sobě dát vědět,
    * jak nalézt silné stránky a příležitosti tam, kde právě jste,
    * a jak je využít ve svůj prospěch,
    * jak se odlišit od konkurence,
    * a spousta dalšího důležitého povídání o smysluplném řízení vašich kroků, které byste se bez této knížky nikdy nemuseli dozvědět.

    Martina Václavíková, MBA
    Během své pracovní praxe působila na vedoucích a manažerských pozicích jako obchodní ředitelka a tyto pracovní zkušenosti ji přivedly ke studijnímu programu MBA. Díky studiu strategického řízení a širšímu pochopení jeho souvislostí se zaměřila na tuto oblast, původně jako konzultant, nad rámec svých pracovních aktivit. Od roku 2010 se osamostatnila a pracuje jako nezávislý poradce v oblasti strategického řízení a krizového managementu. Věnuje se především problematice středních a menších firem a také neziskových organizací v období růstu. Specializuje se na tvorbu měřitelných systémů hodnocení a efektivity práce, zvyšování produktivity a motivační způsoby odměňování.

    více

    Jak číst zakoupené e-knihy nejpohodlněji?


    Ikona aplikace O2 Knihovna
    V aplikaci O2 Knihovna
    • bez registrace
    • na telefonu i tabletu
    Stáhnout zdarma