• Přeskočit na hlavní obsah
  • Přeskočit na hledání
  • Sprievodca content marketingom

    Júlia Micháleková
    Marek Šulik


    Tato e-kniha je dostupná ve formátech:

    PDF

    Dostupnost formátů závisí na vydavateli. E-knihy mají velikost od 1 MB do 30 MB.


    Vydavatel: VISIBILITY s.r.o.
    Vydáno: 2014
    Jazyk: slovenský
    Počet stran: 49

    Content marketing je súčasným trendom v online marketingu. Stačí vytvárať kvalitný obsah, návštevníci si vás nájdu a vy ich premeníte na zákazníkov. Vyzerá to jednoducho.

    Ale ak chcete byť v tvorbe obsahu naozaj úspešní, tak potrebujete dobrú stratégiu.

    To je aj dôvod, prečo sme sa rozhodli vydať tohto sprievodcu. Nájdete tu návod, ako vytvoriť obsahovú stratégiu, ktorá bude dlhodobá, bude zacielená na vaše publikum a bude mať stanovené jasné ciele.

    OBSAH SPRIEVODCU:
    1. Úvod do content marketingu
    2. Content marketing vs. oldschool SEO
    3. Ako začať s tvorbou kvalitného obsahu
    4. Čo sú persony a ako ich tvoriť
    5. Určenie cieľov a plánovanie obsahu pre web
    6. Písanie a optimalizovanie článkov
    7. Ako prepojiť content marketing a SEO

    více

    Jak číst zakoupené e-knihy nejpohodlněji?


    Ikona aplikace O2 Knihovna
    V aplikaci O2 Knihovna
    • bez registrace
    • na telefonu i tabletu
    Stáhnout zdarma