Přihlášení Zavřít
Zadejte Vaše mobilní číslo, a poté vyplňte jednorázový kód, který Vám pošleme v SMS.
Čtení tohoto e-magazínu je možné pouze v mobilní aplikaci O2 Knihovna.
Vydavatel: ANAG, spol. s r.o.
Další čísla:
Počet stran: 32
Publikováno: 6. 4. 2016
Publikace se věnuje poskytování sociálních služeb z několika různých pohledů. Je proto určena nejen poskytovatelům sociálních služeb, ale i lidem, kteří se chtějí sami postarat o své blízké, a také budoucím i současným uživatelům sociálních služeb. Všechny uvedené kategorie osob zjistí, jaká jsou jejich práva a jaké povinnosti, udělají si představu o tom, jakým způsobem mohou být služby poskytovány a který z druhů služeb je pro konkrétní situace nejvhodnější.Příručka obsahuje návod, jak postupovat v případě komunikace s novým zájemcem o poskytování sociální služby. Měla by řešit, jak s potenciálním klientem jednat, situace, kdy jej lze odmítnout. Poskytovatelé by zde měli najít návod, jaké náležitosti má smlouva obsahovat a co by naopak neměla, jak vytvořit vnitřní pravidla atd. Zároveň je publikace provede úskalími samotného poskytování sociálních služeb a upozorní na nejčastější pochybení. Čtenářům příručka nabídne také celou řadu vzorů.