Přihlášení Zavřít
Zadejte Vaše mobilní číslo, a poté vyplňte jednorázový kód, který Vám pošleme v SMS.
Tato e-kniha je dostupná ve formátech:
ePUB Mobi
Dostupnost formátů zavisí na vydavateli. E-knihy mají velikost od 1 MB do 30 MB.
Vydavatel: RNDr. Ludvík Čichovský, PhD, MBA
Vydáno: 2012
Jazyk: český
Počet stran: 194
Na 194 stranách se dočtete o inovačním a inovativním marketingu a jeho aplikacích v praxi. Dostanete odpověď na otázku, proč jsou v dnešní době inovace nezbytné a jaký zásadní vliv mají na konkurenceschopnost a prosperitu výrobců i poskytovatelů služeb. Kniha je rozdělena do úvodu a 6 odborných kapitol:
• Inovační potenciál EU-27 v letech 2007 – 2013
• Inovace a jejich typologie v moderním pojetí tvorby hodnot
• Uplatnění inovací v automobilovém průmyslu
• Případová studie inovací produktů f. Danone
• Psychologie a etika v inovačním procesu
• Vývoj EU z hlediska konkurenceschopnosti a potenciálu inovací
Znalosti si doplní především:
• Manažeři firem
• Pracovníci prodejních a marketingových oddělení
• Pracovníci konstrukčních a vývojových oddělení
• Pracovníci reklamních, mediálních, PR a komunikačních agentur
• Studenti marketingových a ekonomických směrů
Případně ostatní, pro které je podpora prodeje profesní nutností, nebo jen zajímavým oborem.