Pozadí stránky
Pozadí stránky
Obálka knihy Moderní pojetí inovací a jejich typologií pro praxi

Moderní pojetí inovací a jejich typologií pro praxi

RNDr. Ludvík Čichovský CSc, MBA
Mgr. Jiří Boháček, Ph.D.
PhDr. Jindřich Urban, PhD.


Tato e-kniha je dostupná ve formátech:

ePUB Mobi

Dostupnost formátů zavisí na vydavateli. E-knihy mají velikost od 1 MB do 30 MB.


Vydavatel: RNDr. Ludvík Čichovský, PhD, MBA
Vydáno: 2012
Jazyk: český
Počet stran: 194

Na 194 stranách se dočtete o inovačním a inovativním marketingu a jeho aplikacích v praxi. Dostanete odpověď na otázku, proč jsou v dnešní době inovace nezbytné a jaký zásadní vliv mají na konkurenceschopnost a prosperitu výrobců i poskytovatelů služeb. Kniha je rozdělena do úvodu a 6 odborných kapitol:

• Inovační potenciál EU-27 v letech 2007 – 2013
• Inovace a jejich typologie v moderním pojetí tvorby hodnot
• Uplatnění inovací v automobilovém průmyslu
• Případová studie inovací produktů f. Danone
• Psychologie a etika v inovačním procesu
• Vývoj EU z hlediska konkurenceschopnosti a potenciálu inovací

Znalosti si doplní především:

• Manažeři firem
• Pracovníci prodejních a marketingových oddělení
• Pracovníci konstrukčních a vývojových oddělení
• Pracovníci reklamních, mediálních, PR a komunikačních agentur
• Studenti marketingových a ekonomických směrů

Případně ostatní, pro které je podpora prodeje profesní nutností, nebo jen zajímavým oborem.

více

Jak číst zakoupené e-knihy nejpohodlněji?


Ikona aplikace O2 Knihovna
V aplikaci O2 Knihovna
• bez registrace
• na telefonu i tabletu
Stáhnout zdarma