Služba Moje kniha měsíce

Co je služba Moje kniha měsíce?

Po aktivaci služby Moje kniha měsíce se Vám bude automaticky vždy jednou za měsíc účtovat platba 189 Kč za službu, a tím Vám pokaždé vznikne nárok na výběr libovolné 1 e-knihy z nabídky O2 Knihovny.

Do kdy bude služba Moje kniha měsíce aktivní?

Jenom do chvíle, než ji sami zrušíte. Službu můžete zrušit kdykoliv s okamžitou platností. Jen dejte pozor, jestli Vám v tu chvíli nezbývá nárok na výběr knihy, zrušením služby byste o něj přišli.

Mám aktivní službu Moje kniha měsíce, jak získám e-knihy?

Po aktivaci služby Moje kniha měsíce si stačí vybrat jakoukoli e-knihu z naší nabídky, stisknout tlačítko ZÍSKAT a potvrdit transakci. Služba se vztahuje na veškeré e-knihy v O2 Knihovně. Pokud jednu e-knihu v měsíci vyčerpáte, poznáte to snadno tak, že se tlačítko ZÍSKAT změní na KOUPIT. Nárok na další e-knihu v rámci služby Moje kniha měsíce opět vznikne vždy následující měsíc ke dni aktivace služby.

Kolik stojí služba Moje kniha měsíce?

Služba Moje kniha měsíce stojí 189 Kč měsíčně. Pro zákazníky, kteří si aktivovali službu do 30. 4. 2024 je měsíční poplatek 149 Kč. Pokud dojde k deaktivaci a opětovné aktivaci služby, je stanoven aktuálně platný poplatek 189 Kč měsíčně. Jedná se o pravidelnou měsíční platbu (předplatné), takže ji nelze hradit z bodového konta. Tato částka vám bude vyúčtovaná na faktuře s ostatními službami od O2 nebo stržena z kreditu v případě předplacené karty. Pokud jste při aktivaci zvolili platbu platební kartou, bude se Vám automaticky platba strhávat každý měsíc z Vaší platební karty. Službu můžete kdykoliv zrušit a e-knihy, které máte zakoupené, Vám zůstanou na v O2 Knihovně už napořád. Pokud však předplatné Moje kniha měsíce zrušíte dvakrát, potřetí si ho můžete aktivovat až po uplynutí třech měsíců.

Co když si e-knihu v nějakém měsíci nestihnu vybrat?

Pokud si e-knihu nestihnete vybrat, Váš nárok na ni se převede do dalšího měsíce, a to až třikrát za sebou. Na Vašem účtě O2 Knihovny můžete mít tedy maximálně nevyčerpané 3 e-knihy.

Na jakých zařízeních můžu číst e-knihy?

V jakém zařízení budete e-knihy číst je jen na Vás. Můžete použít mobil nebo tablet s operačním systémem iOS a Android, nebo si e-knihu z O2 Knihovny můžete poslat přímo do čtečky Kindle nebo PocketBook. Pokud si chcete e-knihu převést do čtečky jiného typu než Kindle nebo PocketBook, doporučujeme Vám přihlásit se na web www.o2knihovna.cz na Vašem počítači, e-knihu (soubor) si stáhnout do počítače a následně přes kabel přetáhnout do Vaší čtečky.

Co se stane, když službu Moje kniha měsíce zruším?

Službu můžete zrušit kdykoliv, o Vaše zakoupené e-knihy v O2 Knihovně nepřijdete, zůstanou v ní napořád. V případě, že nárok na e-knihu v rámci služby Moje kniha měsíce daný měsíc nevyužijete (tzn. nevyberete si ji), při zrušení služby o nevyčerpanou e-knihu přijdete. Pokud si službu zrušíte dvakrát, potřetí si ji můžete aktivovat až po uplynutí 3 měsíců.

Jak mohu službu Moje kniha měsíce zrušit?

Službu můžete zrušit v sekci Můj účet, kterou po přihlášení do O2 Knihovny najdete v pravém horním rohu pod ikonou panáčka. Pokud však službu zrušíte dvakrát, potřetí si ji můžete aktivovat až po uplynutí 3 měsíců.

Jak poznám, že už jsem e-knihu vyčerpala/a?

Pokud již nárok na 1 e-knihu v daném měsíci využijete, snadno to poznáte tak, že se u nabídky e-knih všechna tlačítka ZÍSKAT změní na KOUPIT.

Nedaří se mi aktivovat službu Moje kniha měsíce. Co s tím?

V případě, že aktivujete službu Moje kniha měsíce přes aplikaci O2 Knihovna a nedaří se Vám to, zkuste si, prosím, otevřít aktivační stránku https://www.o2knihovna.cz/cteni ve webovém prohlížeči. Pokud potíže s aktivací trvají i nadále, dejte nám o tom, prosím, vědět přes kontaktní formulář: https://www.o2knihovna.cz/napiste-nam. Ozveme se Vám co nejdříve.

Můžu si aktivovat službu Moje kniha měsíce i když nejsem zákazníkem O2?

Ano, můžete. Pokud nejste zákazníkem O2, máte možnost zaplatit platební kartou. Následně se Vám z ní bude každý měsíc strhávat platba ke dni aktivace služby. Ve stejnou dobu budete mít pokaždé k výběru 1 e-knihu v rámci služby Moje kniha měsíce. Pro aktivaci služby doporučujeme použít webový prohlížeč. Využívat službu Moje kniha měsíce i celou O2 Knihovnu můžete přes webový prohlížeč nebo přes aplikaci O2 Knihovna. Pokud jste zákazníkem O2, službu již využíváte a máte v plánu přejít k jinému operátorovi, postupujte následovně. Po přechodu k jinému operátorovi službu odhlaste (předtím si vyberte všechny e-knihy, na které máte nárok, aby Vám odhlášením nárok na nevybrané e-knihy nepropadl) a znovu službu aktivujte. Přitom zvolte způsob platby platební kartou.

Můžu si vybrat v rámci služby Moje kniha měsíce audioknihu?

Na audioknihy se služba Moje kniha měsíce nevztahuje. Platí pouze pro e-knihy.

Kdy budu mít nárok na další e-knihu v rámci služby Moje kniha měsíce?

Pokud máte službu aktivní, nárok na další e-knihu v rámci této služby budete mít vždy přesně měsíc od aktivace služby. Pokud aktivujete např. 2. 3. nárok na výběr další e-knihy budete mít 2. 4. (cca ve stejný čas aktivace)

Mám aktivní službu Moje kniha měsíce a bude mi končit platnost platební karty, jak mám postupovat?

Nejprve se ujistěte, že jste si vybrali veškeré e-knihy, na které Vám vznikl nárok. Potom deaktivujte službu Moje kniha měsíce. Následně po přihlášení na webových stránkách O2 Knihovna, v záložce "Můj účet" (ikona panáčka) odeberte neplatnou kartu a zadejte číslo nové platební karty. Nakonec znovu aktivujte službu Moje kniha měsíce.

Chci si aktivovat službu Moje kniha měsíce a platit přes službu Apple Pay.

Pravidelné platby služba Apple Pay nepodporuje. Místo toho, prosím, využijte možnost platby kartou. Na webu O2 Knihovny si aktivujte službu Moje kniha měsíce a zvolte "platba kartou".

Napište nám o svém problému