Přihlášení Zavřít
Zadejte Vaše mobilní číslo, a poté vyplňte jednorázový kód, který Vám pošleme v SMS.
Prodej byl ukončen.
Tato e-kniha je dostupná ve formátech:
ePUB Mobi PDF
Dostupnost formátů zavisí na vydavateli. E-knihy mají velikost od 1 MB do 30 MB.
Vydavatel: Host
Vydáno: 2019
Jazyk: český
Počet stran: 286
Dokončit hru je pro hráče výzva. Pro vývojáře peklo.
Výroba dnešních herních blockbusterů si v ničem nezadá s jejich filmovými protějšky. Kromě stamilionových rozpočtů si vývoj videoher žádá především obrovské tvůrčí a technické nasazení vývojářů, kteří často pracují na hranici finančního i osobního zhroucení. A je lhostejné, zda jde o geniální jednotlivce někde v garáži, nebo stohlavé týmy.
Novinář Jason Schreirer vyzpovídal stovky profesionálů z velkých studií, jako jsou BioWare, Blizzard nebo LucasArts, i malé nezávislé týmy. V Krvi, potu a pixelech bere čtenáře na výpravu do zákulisí videoherního světa. Během ní ukazuje, kolik dřiny stojí za každým napínavým questem, zábavným levelem a přiměřeně neporazitelným bossem. Kolik uměleckých výzev, technických překážek, tržních požadavků a korporátních výmyslů musejí vývojáři překonat. A že za dobrou hru se často platí i zdravím a osobním životem.
–––
Schreier napsal přesvědčivý a často nelichotivý portrét profese, kterou si mnoho hráčů idealizuje.
- Wired
Schreier píše o notoricky tajnůstkářském videoherním průmyslu, který dobře zná z vlastní zkušenosti. Je to užitečný průvodce herní krajinou současnosti.
- GQ
Konec Krve, potu a pixelů má jedinou vadu: že to nepokračuje dál.
- Forbes