Přihlášení Zavřít
Zadejte Vaše mobilní číslo, a poté vyplňte jednorázový kód, který Vám pošleme v SMS.
Prodej byl ukončen.
Tato e-kniha je dostupná ve formátech:
ePUB Mobi PDF
Dostupnost formátů zavisí na vydavateli. E-knihy mají velikost od 1 MB do 30 MB.
Vydavatel: Management Press
Vydáno: 2019
Jazyk: český
Počet stran: 224
Jak zajistit, aby vaše firma vytrvale rostla? Zaměřte se spíše na uspokojování potřeb vašich zákazníků a než na prodej vašich produktů, radí T. Lewitt ve svém článku Marketingová krátkozrakost. Prodejci obviňují pracovníky marketingu z toho, že nemají ponětí o tom, co vlastně zákazníci chtějí, nebo že stanovují příliš vysoké ceny. Pracovníci marketingu zase tvrdí, že se prodejci příliš krátkozrace zaměřují na individuální zákazníky a krátkodobé tržby na úkor dlouhodobých zisků. Výsledek? Nedostatečná koordinace těchto dvou týmů – což zvyšuje prodejní náklady a prodlužuje prodejní cykly. Jak můžete docílit toho, aby vaše prodejní a marketingové týmy spolupracovaly? P. Kottler a jeho spolupracovníci doporučují budování nového vztahu mezi těmito skupinami, který by umožnil jejich propojení v zájmu řešení nejpalčivějších obchodních výzev.